ÜYE İLİŞKİLERİ VE ŞİKâYETLERİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ

 Nusaybin Ticaret ve Sanayi Odası olarak;


• Üyelerinin sürekli kendini geliştirme olanakları sağlamak,
• Şeffaf, katılımcı ve açık bir yönetim anlayışı ile üye öneri, şikâyet ve beklentilerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve dikkate almak,
• Bunları hızlı, kaliteli, objektif, adil ve gizlilikle değerlendirmek, herhangi bir maddi beklenti ve bedel talebinde bulunmamak,
• IS0 10002 MMY Şikâyetleri Ele Alma Kılavuzu ile yasalara ve mevcut standartlara uygun bir şekilde değerlendirmek ve kendini sürekli iyileştirmek,
• Çözüm odaklı bir üye memnuniyet sistemi kurmak ve bu politikamızı sürekli gözden geçirerek güncellemek ve geliştirmek temel ilkelerimizdir.
 



Tarih: 1.12.2015
Hit: 2673